Blogger Backgrounds

Wednesday, November 23, 2011

HAPPY ANNIVERSARY (20) UMI AND AYAH

HAPPY ANNIVERSARY Y KE 20 tahun UMI N AYH.... wah, semalam umi n ayh amek aq kat kota tinggi n pas 2 trus g KFC 4 slbrate anniversary ni,,, =) ske sgt,, dlm 20 thun brmacam2 umi n ayh tempuhi brsame,, dr ank ny (aku) kcil, hingga la tembam mcm ni,,heheh,, umi n yh jga sme2 ssh sng memajukn bisnes mreka sma2,wlaupn brmcm2 y menimpa mreka.Hum,, romantik la umi n ayh ni, nk cri gak pasangan mcm umi n ayh ni,, MY FAMILY IS MY IDOL. =),, byk kite org mkn kt KFC tau,, (tp still xde pembaziran y brlaku),hum,, nk ikut kn, 23 NOV ni adlh majlis nikah umi n ayh,Ad video ny! aq rse sgt beruntung sgt cz aq dpt tgk video umi n ayh nikah n brsanding,, mse dlu2 umi wat video prsndingn dy org,, dpt la gak aq tgk muke umi y trsipu malu n ayh y agak macho mse 2,, hehe,, dlm video 2 gak aq dpt tgk suasana rumah nenek y meriah dgn para jmputan, org rewang n arwah sedara mara.. dr mula majlis hingga la akhir, semua tlh dirakam detik 2 semua.. Alhamdulilah,, dr dulu n kini family ku x prnh ad sengketa antara kami,, kami semua bahagia brsame,, Tahniah pd THE KING family kami iaitu 'ENCIK AZIZ' cz tlh mnjadi KING y trbaik bg family kami,, n Kpd prmaisuriny 'Puan LInda' tahniah gak cz umi la penyeri family kami,, =D,, syg korang ketat2! Syukur alhmdulilah gak cz aq dlahirkan ddlm family y bahagia,, Family kami xde la "KING" sgt,, kami sederhana2 je,,, tp dlm ksederhanaan i2 trsimpan ny kebahagiaan, kasih syg, ksempurnaan d dlm family y pasti xde d jual d MASJID INDIA OR PAVILION.. ehehe.. BAGI KU FAMILY FIRST! xde lain y trpenting dlm idup ku slain FAMILY.akhir kta dr ank mu,, moga ALLAH mencurahkn rezki kpd umi n ayh dan moga ALLAH memanjang kn umur umi n ayah.. AMIN,, ha! jom kite tgk pic2 y smpt diambil,,=)

2 comments:

  1. wahh , jeles . umi and ayah romantik sangat :))

    ReplyDelete
  2. kan kan kan?? kite pn x romantik cam 2..hehhehe

    ReplyDelete